Διαφημίσεις

Έχεις κάτι που ΠΡΕΠΕΙ να δει ο κόσμος; Ας το διαφημίσουμε μαζί! Σύστησε την επιχείρησή σου στο online κοινό, αύξησε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις στο site ή το φυσικό σου κατάστημα, απόκτησε νέες επαγγελματικές επαφές. Όποιος κι αν είναι ο στόχος σου, έχουμε τον τρόπο!

Ανάλυση αγοράς & κοινού
Στρατηγική διαφημίσεων
Συνεργασία με influencers
Καθορισμός στόχων (KPIs)
Ανάλυση & αναφορά απόδοσης
Βελτιστοποίηση budget

Η δουλειά μας μιλάει από μόνη της

+247% αύξηση online πωλήσεων

Ακολουθώντας της επιτυχία του οργανικού περιεχομένου στο TikTok, η εισαγωγή των διαφημίσεων στην στρατηγική marketing αύξησε τις πωλήσεις και το κοινό της επιχείρησης.
logo
Made by Skinnies

3.000.000+ προβολές απο influencers

Αφουγκραζόμενοι το trend των food vloggers, καταφέραμε να εξασφαλίσουμε αύξηση της προβολής και των πωλήσεων τις επιχείρησης σε στοχευμένο κοινό με μια πολύ χαμηλή δαπάνη.
nabi-2
Raffaele Pizza & Pasta

Έως και 17x επιστροφή στην αρχική επένδυση

Προώθηση προϊόντων σε έναν πολύ κλειστό και ανταγωνιστικό χώρο με στόχο την εξασφάλιση του επιπέδου του επιθυμητού περιθώριου κέρδους.
10
Meeple on Board

-10% μείωση προμήθειας delivery

Επίτευξη μείωσης προμήθειας εταιρίας διανομής εξαιτίας της εισροής νέων πελατών στην πλατφόρμα από τις διαφημίσεις του καταστήματος.
12
Signiori

0,2€ μέσο κόστος απόκτησης ακολούθων

Απόκτηση νέου κοινού με βάση τα δημογραφικά στοιχεία που απευθύνεται το brand (γονείς παιδιών 3-12) με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.
9
Kiddoboo

Συχνές Ερωτήσεις

Η επαρκής ενημέρωση οδηγεί σε πιο σωστές αποφάσεις

Το budget της εκάστοτε καμπάνιας διαφέρει ανάλογα με τον στόχο της. Φυσικά αυτό συνδέεται άρρηκτα και με τις δυνατότητες μιας επιχείρησης να υποστηρίξει το κόστος του στόχου που θέτει. Όποιο και αν είναι το budget σου, θα το αξιοποιήσουμε στο έπακρο.

Αναλόγως τον κλάδο, τον στόχο και το μέγεθος της εκάστοτε επιχείρησης, τα αποτελέσματα της διαφήμισης συνήθως μπορούν να γίνουν εμφανή από το πρώτο τρίμηνο. Για παράδειγμα, ένα eshop που στοχεύει στην πώληση και δεν έχει ήδη μια ικανοποιητική μερίδα πελατών, θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο για να δει αποτελέσματα λόγω του απαιτούμενου όγκου δεδομένων απο πωλήσεις που χρειάζονται για να βελτιστοποιηθούν οι διαφημίσεις.

Η επιλογή της πλατφόρμας διαφήμισης καθορίζεται από τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού, την φύση του διαφημιζόμενου προϊόντος/υπηρεσίας και τον στόχο της καμπάνιας.

Στην μετά-TikTok εποχή ο καθένας μπορεί να γίνει viral απο την μία στιγμή στην άλλη χωρίς να ξοδέψει ούτε 1€ σε διαφήμιση. Βέβαια, αυτό το ευχάριστο γεγονός δεν μπορεί να αποτελέσει μακροχρόνια στρατηγική για μια επιχείρηση που στοχεύει στην εξέλιξη διότι θα βρίσκεται συνεχώς στο έλεος των trends, του αλγορίθμου και της πλατφόρμας.